Changing the pickup branch can affect product availability.
Opplastet logo blir vist øverst til venstre
Opplastet logo blir vist øverst til venstre
Dra og slipp eller Bla gjennom
last opp bildeEr du sikker på at du vil slette bildet?
Vi bruker ulike informasjonskapsler, blant annet for at du skal forbli innlogget. Ved å fortsette godkjenner du at vi lagrer informasjonskapsler på datamaskinen din. Les mer
Vi bruker ulike informasjonskapsler, blant annet for at du skal forbli innlogget. Ved å fortsette godkjenner du at vi lagrer informasjonskapsler på datamaskinen din. Les mer
Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å øke din opplevelse. Ved å godkjenne tillater du å lagre cookies på din enhet. Avstår du bruk av cookies så kan du fortsatt bruke nettsiden, men det er en risiko at noen funksjoner ikke vil fungere optimalt.
Du kan endre dine innstillinger når som helst ved å klikke på informasjonskapsler-linken i bunnteksten på siden. For mere informasjon les vår personvernerklæring.
Ved å klikke på "Godkjenn alle", godkjenner du at din data håndteres i USA.
Hvis du endrer leveringsadressen kan priser og lagerbeholdning endre seg.
Vil du fortsette med denne endringen?
Elektroskandia varsler herved at vi en force majeure-situasjon mot alle våre kunder. Dette gjelder inntil situasjonen har normalisert seg. Bakgrunnen er de begrensende tiltakene som er iverksatt internasjonalt og nasjonalt av regjeringen.
Elektroskandia overvåker fortløpende situasjonen i forbindelse med koronavirusutbruddet (COVID-19) for å identifisere tiltak for å trygge våre ansatte, vår leveranseevne samt våre logistikktjenester.
Dersom utbruddet COVID-19 medfører at levering fremover blir vanskelig eller urimelig tyngende, og Elektroskandia har brukt rimelig innsats for å forhindre forsinkelsen, kan Elektroskandia begrense eller suspendere leveransen i perioden da COVID-19 medfører at levering blir vanskeliggjort. Vi kan eventuelt også terminere avtalen.
Elektroskandia er ikke ansvarlig for krav relatert til manglende, feil eller forsinket gjennomføring av kontraktsmessige forpliktelser, som følge av COVID-19.
Videre er Elektroskandia varslet av våre transportører at de er i krevende situasjon på grunn av de begrensende tiltak som er iverksatt internasjonalt og nasjonalt.
Elektroskandia arbeider fortsatt med å sikre våre ansatte og våre logistikktjenester. Vi jobber fortløpende med å sikre produkttilgangen og dermed leveranseevnen til markedet. Iverksatte tiltak inkluderer blant annet at:
Slik det ser ut per i dag har vi tilgang på alle våre volumprodukter og ingen store utfordringer, men situasjonen er uoversiktlig og dette kan endre seg.
På grunn av situasjonen rundt koronaviruset må varer som skal hentes ved hentedisken på Langhus hentes utenfor lokalet.
Det kan oppstå noe lengre behandlingstid for reklamasjoner og returer i forbindelse med Covid-19-utbruddet. Vi beklager utfordringene dette medfører for våre kunder.