false (Vis prosjekt)
Vi har oppdatert datasikkerhetspolicyene våre etter de nye GDPR-reglene. Les mer
Oppdater handlevogn?

Å bytte divisjon kan påvirke tilgjengelighet og priser på produktene i handlevognen.

Oppdater postnummeret for nøyaktig informasjon om tilgjengelighet.
Totalt:
text.skipToContent text.skipToNavigation

Ofte stilte spørsmål

 

Jeg har registrert meg, hva nå?

En firmaadministrator i din bedrift må godkjenne din tilgang til nettbutikken. En e-post er sendt til administrator om dette. Om du er første brukere på foretaksnummret kommer vi tilbake til deg når kontoen er verifisert (normalt innen 2 virkedager).

 

Jeg er ikke kunde hos dere fra før, men har registrert meg i nettbutikken. Hva nå?

Vi må verifisere kundedetaljene før du kan få tildelt kundenummer. Vi kommer tilbake til deg når kontoen er verifisert.

 

Hvordan får jeg SMS-varsel?

Logg deg inn i nettbutikken, gå til brukerprofilen din og legg inn mobilnummeret ditt i feltet "mobil".

 

Jeg husker ikke foretaksnummer/kundenummer. Hva gjør jeg?

Spør administrator i bedriften der du jobber, eller send en e-post til kundesenteret.

 

Jeg savner den gamle inndelingen av produkter etter produktgrupper. Hvordan finner jeg igjen disse?

Om du står i søkefeltet i nettbutikken og skriver produktgruppenummeret etterfulgt av en stjerne, for eksempel "10*", får du opp alle produktene i denne gruppen. Du kan deretter sortere etter elnummer i nedtrekksmenyen øverst til høyre.

I tillegg har vi laget den gamle hovedkatalogen fra 2014/2015 som interaktiv katalog som du kan handle direkte fra. Klikk her for å komme til hovedkatalogen.

Jeg får ikke treff på det jeg søker på. Hva gjør jeg?

Om du har søkt på veldig mange ord, prøv å redusere antall ord og bruk heller filtreringsalternativene til venstre for å redusere antall treff etter at du har søkt.